27 Mart 2015 Cuma

The Body Shop Aloe Protective Restoring Mask

Merhaba, yeniden sizlerle buluşmak çok güzel. Sanki karşımda birileri var da onlarla sohbet eder gibi yazıyorum ya, aslında tam olarak hissettiğim de bu :) Bazen deli gibi hissettiğim doğrudur! :) Bugün sizlerle cilt bakımı konusunda harika bir ürün paylaşacağım. Benim yıllardır kullandığım bir maske bu.

The Body Shop Aloe Protective Restoring Mask. Bu maskeyi bana 3-4 yıl önce makyajlı kız önermişti. (Kendisi takip ettiğim ilk blogger’dır ve blogger’lar içerisinde en bilgilisidir ) Cildim dönem dönem aşırı derecede hassaslaşıp kuruyor. Öyle bir zamanda bana bu maskeyi tavsiye etmişti. O gün bugündür kullanırım :)

Öncelikle maskenin kendi açıklamasını söyleyeyim:  Hassas ciltleri rahatlatan, nemlendiren, içinde 70’ten fazla element bulunduran, cildi yatıştırıcı özelliği olan, aloe vera etkili, dermatologlar tarafından incelenip onaylanmış bir maskedir.

Gelelim benim yorumlarıma: Benim cildim oldukça karışık. Yanak bölgem kuru. Burun, çene ve alın bölgem yağlı karma. Aynı zamanda hassaslığı da söz konusu. Dönem dönem kuruluklar fazlalaştığında egzama da oluyor. İşte özellikle de egzama çıktığı dönemlerimde bu maske benim kurtarıcım oluyor. Çünkü egzamalı cilde ne sürerseniz sürün ters tepki yapabiliyor, o yüzden cildimizi olabildiğince sakinleştirmemiz gerekiyor. Ürünün gramajı çok  olmasa da ayda  2 3 kez kullandığınız takdirde  3-4 ay gider ;)

Kuruluk ve hassaslık arttığında; banyodan çıktığınızda ya da temizledikten sonra yüzünüzü bu maske ile yatıştırabilirsiniz. Aslında benim aklıma maske deyince temizleme ve arındırma gelir, yani maskenin görevi cildi temizlemektir. Fakat bu maskenin cildi temizleme gibi etkisi yok, zaten öyle bir iddiası da bulunmuyor. Kesinlikle en yüksek verimi almak için temiz cilde uygulamanız gerekiyor.

Ayrıca hani bezen cildimizde sivilceler çıkar ya da gözenekler çok gözümüze batar ve hunharca cildimizle oynarız, sonra bir bakarız ki kıpkırmızı tırnak izleriyle dolu bir cilt :( (ki ben bunu çok yaparım) İşte öyle durumlarda da bu yatıştırıcı maske imdadınıza yetişiyor!
Maskeyi dediğim gibi temizlenmiş cilde sürüp en az 20 dk en çok 45 dk bekliyorsunuz. (Bu arada maskenin kıvamı bildiğiniz nemlendirici kremlerin aynısı, yani kat kat sürmeye çalışmayın, ince bir tabaka halinde sürmeniz yeterli.) Daha sonra önce pamukla ya da peçeteyle maskeyi cildinizden arındırmanız gerekiyor. Eğer direk yıkarsanız çok uğraşırsınız, uzun bir süre suyla gitmeyecek kadar yağlı bir yapısı var. Dilerseniz peçete ya da pamukla sildikten sonra durulamadan bırakabilirsiniz. Fakat ben rahat edemediğim için hafiften de olsa ılık suyla üzerinden geçiyorum.

Maskeden sonra cildinizin rahatladığını hissedeceksiniz. Düzenli kullanımda geniş gözeneklere, hafif lekelere bile etkisinin olduğunu söyleyebilirim. İlk kullanımda canlı parlak ve dinlenmiş bir cilt göreceksiniz, yani ilk kullanımda etkisini görmek isteyenler için oldukça tatmin edici. Bu maskeyi çok yağlı ciltler için önermiyorum kesinlikle çünkü zaten yapısı bayağı bir yağlı.

Ben Ankamall The Body Shop’tan 7 ay önce 35 tl ye aldım diye hatırlıyorum. 3 al 2 öde gibi kampanyaları çok sık olan bir marka. Takip ederseniz bu fırsatları bu maske ile değerlendirmenizi tavsiye ederim. The Body Shop markasının ürün içerikleri oldukça temizdir, bu konuda endişeniz olmasın ;)
Ha unutmadan! Makeupalley sitesinde 5 üzerinden 4.1 almış bu da size bir nevi garanti olur :) 

Güzellik yağmurlarında ıslanın. Hoşçakalın!

1 yorum: