26 Mart 2015 Perşembe

Milk Shake Saç Köpüğü

Merhaba bugün sizlerle Milk Shake Saç Köpüğü hakkında konuşmak istiyorum. Kendisi ile yaklaşık 4 ay önce tanıştım. İnstagram hesapları yeni ürün tanıma konusunda bayağı bir faydalı. Tabii önünü alamayanlar benim gibi zarar da edebilirler! Her gördüğünü alayım diyenlerden olmamalıyız :)

n11.com sitesinde bu ürün yaklaşık 17 18 TL civarında, kargo ücreti de yok. Ben ilk köpüğümü oradan almıştım fakat Milk Shake Saç Köpüğü’nün şişesi biraz farklı geldi. Normalde yazısı enine ama n11.com dan aldığım şişede yazısı dikineydi. Benim de haliyle içime sinmedi. Tekrar 24 Kasım’da sachane.com sitesinden 35 TL’ye biri bitmeden bir sipariş daha verdim . Gerçi ikisini de kullanınca bir fark olmadığını anladım.

Gelelim ürüne; bu saç köpüğünün en can alıcı kısmı kokusu :) Milkshake gibi kokuyor dememe gerek var mı :) Hani böyle yanık süt kokusu vardır tende harika bütünleşir; öyle bir şey :) En güzel kısmı ise bir kaç dakikada koku kaybolmuyor! Sabah kullandığınızda hatta akşam yatarken bile kokusu burnunuza geliyor ve muhteşem kokuyor :)

Kokusunun dışında yok mu başka özelliği diyenler; duydum sizi :) Olmaz mı! Nemli saçlara uygulandığında bukle ve dalgaları belirginleştiriyor ve parlak bir görünüm veriyor. Hani jöle sürmek istemiyorum sert olmasın, kalıp gibi durmasın saçım ama tül tülde uçuşmasın elektriklenmesin diyenler işte tam size göre bu ürün ;) Saçlara kuru iken de uygulayabilirsiniz. Yine hafif şekil ve dalga vermek için gayet uygun ama nemli iken daha fazla verim alırsınız.

Benim saç ürünlerimde sevmediğim bir özellik var. Saçıma jöle krem sürdükten sonra gidip ellerimi uzun uzun yıkamak o yapışkanlı tabakayı çıkarmak hep zor geliyor, hele de işim aceleyse! Bu üründe bu problem yok. Hatta biraz da elime biraz da boynuma dur biraz da şurama süreyim diyebilirsiniz zira bu ürün ten için de kullanılıyor ;) Yumuşacık yaparken misss gibide kokutuyor sizi ;)

Ben en çok saçlarımı düzleştirirken ya da fön çekmeden önce uyguluyorum. Hem kokusundan faydalanıyorum, hem şekil vermesindeki kalıcılığından hem de hafiften parlak ve canlı görüntü vermesinden :)

Ürünü kullanmadan önce çalkalayıp sıkıyorsunuz ve krem şanti görünümündeki köpüğü iki elinizle ovuşturarak saçlarınıza sürüyorsunuz. Bence fiyatı verdiği performans yönünden gayet iyi. İndirimdeyken alırsanız  daha da iyi olur ;) Birçok internet sitesinde satışı mevcut. Ben sachane.com dan almanızı tavsiye ederim. Çünkü çok hızlı gönderimleri var. Üstelik kırılacak bir ürün olmadığı halde sağlam bir şekilde patpatlarla paketlemeleri çok hoşuma gitti. Ayrıca n11.com dan da ücretsiz kargoyla 17 - 20 TL arasında bir fiyata almanız mümkün.

Ürünün vanilya kokusunun sizi mutlu edeceğine eminim. Bu bile almak için başlı başına bir sebep ;)  Güzellik yağmurları sizinle olsun kızlar!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder