23 Mart 2015 Pazartesi

Rimmel London Lasting Finish 25 Hour Fondöten

Merhabalar; sevgili güzellik yağmurlarında güzelleşmeye susamış kızceğizlerim :) Bugün sizlerle ikinci yazımı paylaşmanın mutluluğunu yaşıyorum :) Ülkemize daha bir kaç ay önce giriş yapan bir markanın fondötenini anlatacağım sizlere ;) Rimmel London Lasting Finish 25 Hour Fondöten hakkında size kısa ve öz bir tanıtım yapayım hemen ;)

Kendisinin vadettiği, 25 saat kalıcılık (25 saat nedir ya :) ), tamamen örtücülük ve her cilt tipine uygun olduğunu söylüyor. Gelelim benim yorumlarıma; öncelikle şundan bahsedeyim çok açık tenli bir insan olduğum için kendime uygun renk tonunda bir fondöten bulmak benim için tam bir ızdırap, ülkemizde nedense fondötenlerin en açık tonları satılmıyor .Örneğin Armani Lasting Fondöten'in renk tonları 4.5 tan başlıyor (Bu arada bir ay önce 4 numaralı tonunun da Türkiye den kalktığını öğrendim :( ) Estee Lauder Dauble Wear ın en açık ilk 6 tonu da ülkemizde yok Nars Sheer Glow un en açık tonu olan Siberia da ülkemizde yok bilmem anlatabildim mi durumun vahimiyetini?

Asıl konuya gelirsek Allah’tan Rimmel bu konuda gaddar davranıp 01 light ivory rengini bizden esirgemedi çok mutluyum tenime uygun bir fondöten bulduğum için :) Evet benim bu fondötende en sevdiğim kısım bu oldu, beyaz tenlere çok ama çok yakışacak bir ton ;) Gelelim yapısına, her cilt tipine uygun demiş fakat bence çok kuru ve çok yağlı ciltlere asla uygun değil! Kuru ciltlerde daha kuru yağlı ciltlerde daha yağlı bir görünüm oluşturduğunu bizzat arkadaşlarımda gördüm. Karma normal cilt tipi içinse oldukça ideal, kalıcılık için 25 saat fazla iddialı olmuş. Benim normal karma cildimde 5 saat kadar dayandı daha fazla dayanır mıydı hiç sanmıyorum çünkü yağlı bölgelerde parlamalar başladı.
Oldukça parlak bitişli ama yağlı bir görünüm değil canlı ve sağlıklı bir görünüme kavuşturuyor. İlk kullandığımda aynada gördüğüm yüze inanamadım şuanda o kadar fondötenimin arasında kendisi favorim oldu. Parlak bitişli fondöten sevmeyenler için üzerine pudra geçerseniz mat görünüm elde edersiniz ama ben pudra kullanmayı pek sevmem doğallığı bozuyor bana göre. ince mimik çizgilerini de belli etme konusunda biraz hassas bir fondöten.

Uygulamayı fırça ya da el yerine kesinlikle süngerle yapmanızı tavsiye ederim daha doğal bir görünüm elde edersiniz ve daha kolay uygularsınız. Bu fondötene kesinlikle fırça yada el yakışmaz. Ayrıca her fondötende olduğu gibi uygulama yapmadan önce peeling yapmalısınız pürüzleri daha da ortaya çıkarıyor yoksa. Ama zaten peeling yapmadan uygulandığında pürüzleri gizleyecek bir fondötenle hiç karşılaşmadım, özellikle siyah noktaları baya bir belirgin hale getiriyor.

Gelelim sonuca; bu kadar olumsuz özelliğe rağmen neden seviyorum :) Çünkü bu saydığım olumsuzluklar müdahale ile yok edilebilir. Ayrıca çoğu fondötende ortaya çıkan sorunlar, fiyatı indirimsiz 35 40 tl civarında ve Watsons’larda satılıyor. İndirimdeyken 18 tl ye alan arkadaşlarım oldu. Ben Amerika’ dan daha önce sipariş ettiğim için bu konuda net bir bilgi veremiyorum. Bu fondöten özellikle 35 40 yaşlarında cildinde elastikiyet kaybı yaşayan hanımlara tavsiyemdir. Çünkü çok genç sağlıklı ve doğal bir görünüm veriyor ve günlük kullanım için oldukça uygun ha bu arada en merak edilen özelliğini az daha atlıyordum, kapatıcılık konusunda baya bir tatmin edici hiç merak etmeyin :)



Siz bu fondöten hakkında ne düşünüyorsunuz yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim. Tekrar buluşana kadar güzellik yağmurları sizinle olsun ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder