19 Mart 2015 Perşembe

Revlon Color Brust Matte Balm



Türkiye'ye bir hafta önce teşrif eden Revlon markasına kilitlenmiş durumdayız değil mi kızlar :)) Hadi hadiiii  bilirim ben sizi tabiki de kilitlendik :)  Eminim şuan kim ne almış hangi ürünler daha çok tercih edilmiş alıp kullanan var mı diye instagram hesaplarını, internet yorumlarını talan ediyorsunuzdur! Ben de şöyle bir baktım da henüz pek bir açıklayıcı yazı bulamadım, o halde ben size yardımcı olayım. 

Ben Amerika dan bir ay önce aldığım Revlon Color Brust Matte Balm’lardan size bahsetmek istiyorum. Ruj takıntım olduğundan ve mat özelliği de görünce üç rengi Ulta’dan kapıvermiştim. Revlon kalem rujları Türkiye de de satılan Clinique kalem rujlara benzetebiliriz. Görünüş olarak neredeyse aynılar. Zaten tombul kalem şeklinde, sürümü ve kullanımı pratik bir ruj. Alttan çevirmeli olarak kullanıldığı için kalemtraşla açma külfeti de yok!


Yalnız bir konuya değinmeden geçemeyeceğim. Bu ürünlerin boyutu ile içinden çıkan miktar gerçekten şaşırtıcı! Yani tamamen sonuna kadar çevirdiğinizde bir parmağımızın yarısı kadar ruj ortaya çıkarken, ürünün boyutu bildiğimiz büyük ve şişman kalem formatında. Bence ürün ne kadarsa  ambalajı da o kadar olmalı. Çünkü bu yanıltıcı bir durum. Dış görünüşe bakarak sanki tamamı rujdan oluşuyormuş gibi sanıp parayı verirken hakkettiğini düşünüyoruz. Ama maalesef durum öyle değil. Bir de çok yer kaplıyor! Yani tamam şuanda da  taşımak için gayet uygun ama daha küçük olsa daha iyi olmaz mı? At cebe taşı her yere. Hem belki ürünün maliyeti de düşebilir. Ambalajı gereksiz büyüklükte yapmasalar ürünün fiyatının da düşeceğini tahmin ediyorum.
Neyse efendim biz rujumuza dönelim :) Matte Balm adından anlaşılacağı üzere ıslak bitişli değil ve parlak bir yapısı yok, likit rujlar kadar mat olmasa da tatmin edici seviyede mat. Kalıcılık konusunda, eğer birşeyler yiyip içmezseniz rahat 2 3 saat tazelemeden dayanır. Benim için ruj tazelemek hiç sorun olmadığı için ben çok fazla kalıcılık özelliği aramam, ayrıca çıkarıp ayna olmadan bile sürmesi kolay  bir ruj merak etmeyin ;) 

Bendeki renkleri; Revlon Color Brust Matte Balm - 250 Standout; koyu dikkat çekici bir  kırmızı. Revlon Color Brust Matte Balm - 205 Elusive; şeker pembesi oldukça soft bir renk.Revlon Color Brust Matte Balm - 225 Sultry;  tek kat sürüldüğünde oldukça doğal bir dudak rengi iken iki katta daha çok kahvemsi morumsu gibi duruyor ve benim en sevdiğim renk kesinlikle!

Ürünün mentollü bir kokusu var. Nane nane kokuyor resmen beni rahatsız etmedi ama koku hassasiyeti olanları rahatsız edebilir. Zira çok hafif değil bayağı baskın bir koku. 

Ürünlerin swach'larını bilerek koluma çizmedim. Çünkü çok defa denedim dudakta ve kolda gerçek görüntüsünü fotoğrafta veremiyorum. Kağıdın üzerine karalayınca daha net görünüyor. Resimlerin üzerine tıklayarak fotoğrafları daha büyük gösterebilirsiniz.

Bu rujları Watsons’lardan alabilirsiniz. Yalnız Watsons daha tüm mağazalarına Revlon standını koymadı! 29.90 TL’ye satılıyor diye biliyorum. Bence uygun fiyatlı ve kaliteli ürün kervanına en iyi girişi Revlon yaptı, Revlon’a ait elimde bir de aydınlatıcı var. Onunla ilgili görüşlerimi sonraya saklıyorum. Umarım yakında milani ve diğer markalarıda ülkemizde görürüz.Güzellik yağmurlarında ıslanın. Hoşçakalın.




2 yorum:

  1. Sephora'nın 75 TL'ye !!! sattığı kalem rujlarından ötürü bu kalemlere merak salmıştım. Bu faydalı yazı için teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
  2. okuduğun için ben teşekkür ederim canımm, onlardan daha kalıcı olduğuna garanti verebilirim ;)

    YanıtlaSil