30 Mart 2015 Pazartesi

Betnovate Saç Losyonu - Kepek Sorunu


Merhaba güzel yurdumun güzel insanları :) Bugün sizlere benim de çok sık yaşadığım bir sorunuma bulduğum çözüm hakkında konuşmak istiyorum. Kepeklenme !!! Evet maalesef bir çoğumuzun sürekli, birçoğumuzun da dönem dönem  başına gelen bir vaka. Baştan belirteyim bu çok uzun bir yazı olmayacak, bu yazımda kepeklenme konusunu genel olarak ele almayacağım. Sadece kepek sorununa çözüm olarak sunabileceğim bir üründen bahsedeceğim.

Adı Betnovate Saç Losyonu. 4 yıl önce durduramadığım kepek sorunu için doktora gittiğimde bana bu losyonu yazmıştı. O gün bugündür benim vazgeçilmezimdir. Maalesef tamamen geçirmiyor. Zaten tamamen geçirse hala kullanıyor olmazdım :) Benim kepek problemim üniversite dönemlerimde baş gösterdi. Özellikle çok stresli olduğum dönemlerde (sınav dönemi gibi) saç derim resmen kabuk kabuk oluyordu. Ben basit bir kepek sorunu sanmıştım belki de öyleydi ama şuanda seboreik dermatit  başlangıcı var hem yüzümde hem de saç derimde. Allah’tan sürekli yaşadığım bir sorun değil. Dönem dönem bir geliyor pir geliyor.


Saçımda kepek, kabuklanma gibi sorunlar yaşadığım dönemlerde Betnovate Saç Losyonu benim kurtarıcım. Keşke tamamen geçiren bir ilaç olsa :( Ürünün şişesi 30 ml. Ben kepeklenme başladığında günde bir ya da iki kez 4-5 gün boyunca kullanıyorum zaten ilk günden etkili hatta ilk kullanımdan itibaren etkili diyebilirim. Ayrıca kaşıntı problemine de iyi geliyor zaten hepsi birbiriyle bağlantılı. Ürünün şişesi yanınızda taşımak için çok pratik. Zira kepek sorunu ben geliyorum demiyor, bir anda belirebiliyor o yüzden ben çantamdan pek çıkarmam.

Ürünün ağzı saç derinize sürmek için çok çok uygun. Rahatça saç diplerinizde gezdiriyorsunuz. Görünümü su gibi, kokusuz diyebilirim. Temiz saça uygularsanız etkisi daha yüksek olur, özellikle banyodan çıktıktan sonra henüz kurumadan hala nemliyken sürmenizi öneririm. Ama ben kepeğin olduğu her an sürüyorum. Uzun bir süre de idare ediyor sizi. Eczanelerde 10 TL’ye satılıyor.

Belirtmek istediğim bir konu var: Eğer ciddi anlamda bir deri hastalığı sorunu yaşıyorsanız doktorunuza başvurmadan kullanmamanızı öneririm. Ayrıca içinde kortizon bulunduğu için sürekli kullanıma kesinlikle uygun değildir. Sürekli kullanımda saç derisini inceltebilir.

Betnovate Saç Losyonu’nun tek etkisi kepeklere değil yalnız, içinde saç derisini iyileştirici maddelerde bulunduğu için saçınıza bakım da yapıyor. Ben ürünü ne zaman kullansam saçım normalden bir tık daha parlak ve canlı oluyor!!!  

Eğer bir çok ürün deneyip hiçbirinden memnun kalmadıysanız bir de bu losyonu denemenizi tavsiye ederim. Stres sıkıntı bizden uzak olsun, güzellik yağmurları sizinle olsun :)

8 yorum:

  1. aynı sorunla bende karşılaşıyorum sayın yazar. Ara ara geliyor ve bu şampuanı kullanınca gidiyor.Şampuanı ilk kullandığımda yanma oluyor..direkt ilk kullanımda etkili diyebilirim..yorumunuz için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Bekletme süresi varmı bilgilendirirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  3. Her seferinde kaç mg kullanılacak saç diplerine sürerken kaç damla gittiğini bilemiyoruz

    YanıtlaSil
  4. Bekletme süresi var mı doktor verdi ama günde 1 defa akşam kullanmaya basladım ama süresi ve yıkama hakkında bir bilgim yok bilgi verirseniz cok memnun olurum 🙏

    YanıtlaSil
  5. Hayır yikamicaksin banada doktorum günde 1 kere sür dedi geçti çok iyi bir ilaç

    YanıtlaSil
  6. Bana şuan verilmiş te günde 1 defa kullanın diye de kullandıktan sonra hemen yıkamam lazım mı bilgi istiyorum lütfen her sürdügün gün için mı yıkamam lazim

    YanıtlaSil
  7. Mrb bende yeni baslıcm ama nasıl kullanıldığını bılmıyorum bu konuda yardımcı olabılırmısınız iyi geceler..

    YanıtlaSil
  8. Ben de uzun süre kullandım kortizonlu olduğu için saçlarım seyrekleşti ve saçtellerim inceldi iki yıldır kullanmıyorum

    YanıtlaSil