19 Mart 2015 Perşembe

Hoşgeldiniz! :)

Merhabaaa; 1 saat değil, 2 saat değil, 1 gün bile değil  neredeyse birkaç haftadır elimde kağıt kalem bir giriş yazısı yazmaya çalışıyorum. Nereden nasıl başlasam bilemiyorum :) Sanırım önce kendimi tanıtmam gerekiyor. Kamu Yönetimi mezunuyum ve işsizler kervanının eski üyelerindenim! Okurken hedefler büyüktü, siyasete atılmayı düşünüyordum, ülkem için neler yapabilirim? İnsanlara nasıl faydam dokunur? diye kafa patlatıyordum :)

Geldiğim nokta şu ki; faydalı olabileceğim alanın böyle bir alan olacağını hiç düşünmezdim :) Evde otura otura zaten ilgimin olduğu kozmetikle fazla haşır neşir oldum son yıllarda, sonra baktım ki bir sürü blogger türemeye başladı. Aralarında çok azının yazılarını merakla, güvenerek ve zevkle okuyorum, kendimce eleştiriyorum. Arkadaşlarım, özellikle en yakın arkadaşlarımdan Hande’nin “Senin neyin eksik, madem otur daha iyisini sen yaz, biz de faydalanalım” deyince; evet çizgi filmlerdeki gibi olmasa da gözlerimde ışıklar çaktığı doğrudur :) Hem ne kaybederim ki! Bir kişi yazılarımdan faydalandıysa işine yaradıysa benim için tamamdır!

Neden yazmaya karar verdiğimden bahsettiğime göre, kısaca ne yazacağımdan da bahsedeyim. Her şey, hayatın her alanından bir şeyler paylaşmak istiyorum sizlerle (sizler diyebileceğim bir kesim oluşursa tabii).  Ama en çok kozmetik alanında etkin olacağım, çok fazla merakım var kozmetiğe karşı, özellikle de rujlara! (Tabii ki de kırmızı olan :) Satın aldığım, denediğim ürünler hakkında yorumlarımı paylaşıp, ürünü alacak olanlara merak edenlere katkım olsun istiyorum, yorumladığım bir çok ürünün fotoğraflarını da sizinle paylaşacağım. Ayrıca diğer bloggerlardan farklı olarak küçük satışlar da yapmayı düşünüyorum. Çoğu Türkiye'de olmayan markalardan oluşan, keşke benim de ulaşabilme alabilme imkanım olsa dediğiniz marka ve ürünlerden oluşan küçük bir satış konsepti de blogumun özelliklerinden olacak!

Daha ilk yazıdan sizi sıkmak istemem, yavaş yavaş ben bu işi öğreneceğim ve yavaş yavaş birbirimizi tanıyacağız.

Güzellik yağmurlarında ıslanın. Hoşçakalın. :)

4 yorum:

  1. Canımmmmmmmmmmm çoookkk sevindimmmm :) Hayırlı olsunnnn! Çok güzel tanıtımlar yapacağına eminim! Çok öptüm seni!

    YanıtlaSil