20 Nisan 2015 Pazartesi

Secret Age Cilt Bakım Seti

Merhaba herkese yeniden ;) Bugün sizlere sürekli reklamlarda gördüğünüz, artık görmekten sıkıldığınız ama hiç bir yerde yazısı olmayan bir üründen hatta bir kaç üründen bahsetmek istiyorum. Secret Age. Hatırladınız mı? Aşina geldi mi bu marka kulağınıza :) İkbal Gürpınar‘ın sabah akşam reklamını yaptığı bu markadan bahsedeceğim şimdi. Şunu da söyleyeyim yazıma başlamadan önce internette bir araştırayım dedim, hakkında neler yazılmış diye, fakat pek bir açıklayıcı yazı göremedim. Sadece kendi sitesinin açıklaması, Facebook reklamı ve Şikayet Var’da bir kaç yorum gördüm, onlardan da bahsedeceğim size.

Evet biz bu ürünü nasıl aldık önce onu söyleyeyim. Annem televizyon izlerken yine sürekli olduğu gibi Secret Age reklamıyla karşılaştı, zaten sürekli karşılaşınca aklına girmeye başlamıştı, bir de malum İkbal Gürpınar biraz manevi yönünün güzelliğiyle tanınan bir sunucu olması nedeniyle de çok fazla kötü düşünmeyip telefonla arayarak sipariş verdi. Verirken kampanyada olduğu için 3 set birden sipariş verdi. Birini ben aldım, birini annem aldı, birini de arkadaşına verdi. Annem 50, arkadaşı 40, ben ise 29 yaşındayım. Aslında bu seti sipariş verirken annem yaşından bahsetmişti ona göre bir set gönderirler diye düşündüm ama gönderdikleri set her yaşa uygun bir setti. Telefonda sipariş verirken memnun kalmadığınızda para iadesi de var demişlerdi (oraya tekrar geleceğim).  

Ben yeni blogger (Türkçe kelimeler kullanmaya gayret ediyorum bunun Türkçe’si nedir bilen varsa söylesin :) )  olduğum için henüz konuyu toparlama, güzel yazma konusunda oldukça tazeyim. Lütfen bazen konuyu uzattığımda ya da toparlayamadığımda beni mazur görün, zamanla her şey mükemmel olacak, ben inanıyorum! :) Bu yazımı çok uzun tutmayacağım 3 üründen bahsedecek olsam da bazen bir ürünü sayfalarca bazen de 3-4 ürünü bir sayfa yazmam sizi şaşırtmasın, demek ki çok fazla anlatacak bir özelliği yok demektir :) Bu yazımda da çok fazla nitelikli ürünlerden bahsedemeyeceğim ne yazık ki.

Şimdi tekrar asıl konuya gelirsek setten çıkanları söyleyeyim;
Secret Age Yenileyici Göz Kremi
Secret Age Termal Kil Cilt Bakım Maskesi  
Secret Age Arındırıcı Yüz Jeli

Başta dediğim gibi annem daha çok anti aging ürünler istemişti ama gelen kutuyu açtığımda tüm ürünlerin her yaşa uygun cilt ürünleri olduğunu görmek beni mutlu annemi mutsuz etmişti. Ayrıca gönderim çok hızlıydı.


1- Secret Age Aloe Vera Katkılı Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli: Açıklamasında hem siyah noktaları etkili bir şekilde temizleyen hem nemlendiren hem de makyajı çıkarmak için kullanılabilen aloe vera katkılı bir jel denmiş, ama ben şuan gülüyorum :) Çünkü içlerinde en vasıfsız, en sıradan olanı bu ve az önce saydığım niteliklerden hiçbirine sahip değil! Hele ki makyaj temizleme ve siyah noktalara etkisi fazlaca komik geldi :) Yani sıradan bir el yıkama jeli bile yüz temizlemede bu üründen daha etkilidir. Yüzünüze nemliyken sürüp bildiğiniz klasik şekilde yıkıyorsunuz ama bu  normal jellere göre çok daha akışkan ve yüzüme götürene kadar maalesef yarısı lavaboya gidiyor, kokusu oldukça yumuşak, normal güzel bir koku. Asıl can alıcı nokta ise, bir türlü yüzden arınmıyor! Herhalde 50 kez yüzüme su çarpıyorum bu ürünü yüzümden arındırırken. Böyle yapış yapış bir türlü o yapışkan his ciltten arınmıyor maalesef. Ve sonucunda da hiç bir değişiklik yok! En ufak bir temizlik hissi dahi yaşatmıyor, bakın his(!) görmekten geçtim o hissi bile vermiyor. Yarıdan fazlasını kullandım ama tahammül edemeyeceğim daha fazla. Annem zaten neredeyse hiç kullanmadı, çok çabuk sıkıldı. Bir de benim cildim yer yer yağlıdır fakat onunki kuru olduğu için hiç etki etmedi onda. Sonuç olarak aslaaaa alınmaması gereken bir ürün diyorum. Çok fazla söyleyebileceğim bir özelliği de yok zaten.

2- Secret Age Termal Kil Cilt Bakım Maskesi: Öncelikle şunu söyleyeyim kil maskeleri bir çok kızın kurtarıcısı, çok fazla rağbet ören bir ürün fakat ben aktardan olsun hazır olsun neredeyse bir çok markanın kil maskesini kullanmış olup hiç öyle bir ahım şahım etki göremedim. Çok abartıldığını düşünüyorum ya da ben hala iyi bir kil maskesiyle karşılaşmadım. Bu ürünün açıklaması; içeriğinde değerli madenlerden elde edilmiş beyaz kil ve içmeler termal suyu bulunmaktadır. Dolayısıyla bu ürünün içeriğinde çinko, magnezyum, demir, potasyum, kalsiyum gibi bir çok mineral bulunmaktadır. Bir tüpte yaklaşık 4800 mineral bulunmaktaymışmışşş! Yani bu kadar mineral bulunsa mutlaka güzel bir etkisi olurdu yahu :) Siyah noktalara, sivilcelere ayrıca selülitlere etkiliymiş. Benim yorumuma gelirsek, cildim hassas, yanaklarım kuru, burnum çenem yağlı, alnım hiç belli olmuyor. Kuru ciltler 10-12, normal ciltler 15-20, yağlı ciltler 25-30 dk kullanmalı diyor. Ben ilk kullandığımda 15 dk tuttum ve yüzümü yıkadım. Çok çabuk kuruyor ve çok çabuk durulanıyor bu yönünü sevdim vallahi, iki saat çıkarmak için uğraşmadım. Yalnız çıkardığımda alnım baya bir kızarmıştı yer yer başka bölgelerde de kızarıklık oldu, çabuk geçti ama biraz hırpaladı galiba cildimi, değdi mi ? Hayır! Siyah noktalarda en ufak bir kımıldama olmamıştı üstelik banyodan sonra kullanmıştım. Yani zaten baya açılmıştı gözenekler. Temizleme konusuna gelirsek ehh idare eder işte, kaç kere kullandıysam da çok farklı bir etki görmedim. Tabii bir de kullandıktan sonra cildi aşırı geriyor baya bir nem takviyesine ihtiyaç var. Selülitlere de kullanılır demiş ama ben tek bacağıma kullansam zaten tüpün yarısı biter yani :) Almalı mı ? Bence hiç gereği yok. Cildimin aşırı yağlı olduğu dönemlerde yağlı bölgelere uygulayarak bitireceğim yani hiç kullanmadan at çöpe denecek kadar kötü de değil hani. Çünkü bir miktar temizleme işlevi görüyor.  

3- Secret Age Yenileyici Göz Kremi : Annemin de benimde sonunu  gördüğümüz tek ürün bu oldu, zaten gramajı az olduğu için çabuk bitti, yağsız, kolay sürülen, çok çabuk emilen güzel nemlendirici bir göz kremi, düzenli kullanım sonucunda kırışıklıklarımda etki görmedim fakat nemlendirmesi güzeldi, yani başka ne diyebilirim ki :) Tüp şeklinde olması da güzel, kavanoz şeklindeki kremlerdense tüp şeklindekileri daha çok seviyorum. Aslında göz kremi fena değildi tekrar alınabilir hani ama başka kremler denemek istiyorum çünkü artık ince çizgilerim çok belirginleşti. Bu kremin de öyle çizgiler üstünde kayda değer bir etkisi yoktu ama fiyatına göre güzel nemlendiriyor.

Son olarak setin fiyatı biz aldığımızda 40 tl idi, ama üç set aldığımız için 40 yoksa daha pahalıya geliyordu. Ve biz alalı bayağı oldu. Evet sevgili güzellik yağmuru okuyucuları, eğer sizin de sürekli karşınıza bu ürünler çıkıyorsa bence direk kanalı değiştirin! Tabii ki her ürün her ciltte aynı etkiyi göstermez ama 3 bayanda da hemen hemen aynı etki oluştu. Bu marka tamamen Türk yapımı, keşke adını da türkçe koysalarmış değil mi? :) Madem Türk’lerin elinden çıktı neden İngilizce yani? Bana saçma sapan bir özentilik gibi geliyor. Bir de ürün tamamen temiz içerikli ;) bu konuda içiniz rahat olsun, yine de şans vermek isterseniz fiyatları çok yüksek değil. Denerseniz bana da sonucu bildirin ama ;) Hepinize güzellik yağmurlarında ıslanacağınız bir gün dilerim...

6 yorum:

  1. Bu ürünlerin ne kadar işe yaradığını merak ediyordum doğrusu :) Bu tür reklamların çok sahte olduğundan emin olabilirsin. Sonuçta telefon diye iphone kutusunun içine armut koyup gönderen bi milletimiz var :D Yüz yıkama jellerinin elinden kayıp gittiğini söylemişsin. 2 TL'ye yüz yıkama fırçaları var, ürünü ona sıkıp cildinde dairesel hareketler yaparak kullanırsan sorun olmayacağını düşünüyorum. Kil maskesini ben çok severim, yüzümde ferahlık ve temizlik hissi yaratır. Fakat hiç bir kil maskesi siyah noktalara etki etmez. Siyah noktalar için ya mutfağında peelingler hazırlamalısın ya da komedon çubuğu kullanmalısın. Siyah nokta temizleme bandı falan da fasa fiso. Geriye bi göz kremi kaldığına ve onun da süper bi etkisi olmadığına göre, üzgünüm bizımle diğılsın Secret Age :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyy sen ne güzel şeyler yazmışsın yaa:)) fırça aldım body shoptan yüz için ama ne zaman kullansam sivilcelerim artıyor olmayan sivilce çıkıyor fırça olayı bana ters yani :(( kil maskesinin açıklamasında siyah noktalar için demiş bende ona kandım dediğin gibi hiç bi kil maskesi siyah noktalara iyi gelmiyor en iyi yöntemler mutfağımızda gizli bu konuda , secret age cidden bizimle değil yani , ikbal gürpınar a kandık diyelim normalde haklısın tv den hiç birşey alınmaz ama ikbal gürpınar dedik bağrımıza bastık olmadı

      Sil
  2. Madem Türk markası, Saklı Yaş diyememiş mi firma...Neyse canım sen söylemesen adını bile duymamıştım. Haberdar ettiğin için ve ayrıntılı bilgilendirdiğin için sağol. Set olarak fiyatı 40 liraya gelince uygunmuş, alınabilir gerçekten de. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatı uygundu ama hiç bi değeri özelliği olmayan ürünler hele yıkama jeli şaka gibi bi ürün :(

      Sil
  3. Wala hiç bir ise yaramiyur aynen öyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende gecen sene secret age urunlerinden aldim ama daha 8 gundur kullaniyorum ve gercekten ama gercekten! Mucizevi bir sekilde kirisikliklarim yok oldu. Inanamadim aynaya baktikca bidaha bakasim geliyor . Demekki insandan insana ciltten cilde farkediyor. Cok saol secret age.

      Sil