3 Mayıs 2015 Pazar

Pembe Maske

Herkese merhaba! Bu yazıyı çoktan yazmam gerekiyordu ama bir türlü gerçekleştiremediğim için üzgünüm; öncelikle bunu bi söyleyeyim. Kendimi affettirmek için size çok güzel bir üründen bahsedeceğim. Bir ara acayip bir şekilde popülerleşmişti, çok sık reklamı yapılıyordu. Öyle Bir Geçer Zaman ki dizisinde oynayan; Yıldız Çağrı Atiksoy ile ünlenmişti bu maske. Kendisinin yüzü bir ara çok kötüleşmişti , tarif edemeyeceğim bir şekilde bozulmuştu, internetten aratırsanız zaten görürsünüz; düzenli olarak pembe maskeyi uygulamıştı ve şimdi gördüğünüz gibi bebek gibi oldu cildi.


Elbette ki sadece bu maskeyi uygulayarak o sorunlarından kurtulduğunu söylemek güç, zira yüzünü görseniz mümkün olmadığını anlarsınız, ama bu maskenin de etkisi oldukça büyük. İlk çıktığında daha çok güzellik salonlarında uygulanıyordu fakat daha sonra her yerde karşımıza çıkmaya başladı, tabii ki sahteleri de türedi. O sıra almayı çok istemiştim ama o kadar para verip işe yaramaz diye de vazgeçmiştim. Bir yıl önce bi aktarda karşıma çıkınca alayım deyip bir tane kaptım, o gün bugün vazgeçilmezim oldu.

Gelelim ürüne, bu maskenin vaat ettikleri; sivilcelere, sivilce izlerine ve tüm diğer lekelere, gözeneklere, elastikiyet kaybına, aknelere, kırışıklıklara, pullanma ve soğuktan oluşan kuruluklara, kızarıklıklara, nem kaybına ve aşırı yağlanma sonucu oluşan yağ bezelerin giderilmesi konusunda maharetleri varmış . Yok tabii ki bu saydığım tüm sorunlara iyi gelmiyor, nerdeeeee :) Öyle olsa mucizevi ürün olurdu :) Bu saydıklarımdan hangilerine iyi geliyor onu anlatayım şimdi. Bundan sonra anlatacaklarım tamamen benim fikirlerim ve benim kullanmamamın  sonucu ortaya çıkan özellikler.


Benim cildim karma hassas bir cilt, onu bi söyleyeyim baştan. Yanaklarım kuru, alnım burnum ve çenem yağlı. Ara ara da egzama (kuruluk) sorunu yaşıyorum ve üflesen hassasiyet gösteren bir cildim var. Deneğimizin cilt özellikleri budur ;) Maskeyi tabi ki banyodan sonra gözenekleriniz açıkken kullanırsanız daha etkili olur, banyo sonrası kullanmayacaksanız bile sıcak suyla yüzünüzü temizledikten sonra uygulayınız, sıcak su burada püf nokta oluyor. Temizlenmiş cilde maskeyi sürüyorsunuz, maske jel kıvamında oldukça yapış yapış ve ıslakken yani hala kurumamışken suyla temizlenmesi oldukça zor, yüzünüze sürdükten sonra ellerinizi yıkarken baya zorlanıyorsunuz. Yüzünüze ince bir tabaka halinde sürüp kurumasını bekliyorsunuz. 40-50 dk içinde tamamen kuruyor ve plastik gibi oluyor, yani bu maske kuruyan kil gibi değil de yüzünüzden naylon bir kalıp çıkarır gibi oluyor, maske kuruduktan sonra çenenizin altından başlayarak soymaya başlıyorsunuz çok kolay bir şekilde soyularak çıkıyor. Yalnız bayağı bi cilde yapıştığı için soyarken sanki ağda çıkarır gibi oluyor biraz yüzünüz acıyabilir hele ki minik ince tüyleriniz varsa onlara elveda deyin çünkü bu maske onları da koparıyor özellikle burun kısmında benim gözlerimden yaş akıyor :)


Saç ve kaşlarınıza olabildiğince değdirmeyin yoksa onlarla da vedalaşmak zorunda kalırsınız benden söylemesi :) böyle tüyleri bile yolan bir maske siyah noktaları da tıpkı tüyler gibi yerinden oynatıyor işte maskenin en sevdiğim kısmı bu. Yukarıda saydığım o bir çok özelliğe maalesef iyi gelmiyor hele ki kırışıklık konusunda hiç bir faydası yok zaten benimde öyle bir beklentim yoktu. Cildimi temizlemesi, canlandırması gayet başarılı, fazla yağı alıyor, kirleri temizliyor, siyah noktaları mümkün olduğunca en üst seviyede çıkarıyor ve cildimi pürüzsüz yapıp canlandırıyor. Maskeyi soyduktan sonra sadece suyla bir durulasanız yeter. Sonrasında elinizde termal su varsa sıkarsanız daha bir rahatlarsınız ;)

Maskeyi yüzünüzden çıkarırken kolay bir şekilde soyuluyor evet ama bir miktar acıyor, acıdığı için de maskeden sonra çok kısa bir süreliğine yüzünüz kızarmış olabilir endişelenmeyin çok çabuk geçiyor, termal su hem cildinizdeki acıyı alır hem yanma hissini ;) Termal sularla ilgili yazıma buradan ulaşabilirsiniz. Kırışıklık ve gözeneklere iyi gelmese de iyi geldiği şeyler yadsınamayacak şekilde fazla ;) Benim kullandığım Mindivan markasının, başka markaların da pembe maskesi var ama ben riske girmiyorum bittikçe bunu alıyorum.

Maske pembe yani boya içeriyor bence. İçeriğinde hiçbir zararlı madde bulunmuyor dense de bana içeriği çok masum gelmiyor açıkçası. İçeriğinde aloe vera, çilek, hyalüronic asit, kolajen, limon yağı ve daha ne işe yaradığını bilmediğim şeyler var. Bu maskenin işe yarar kısmı içeriğinden çok cilde zamk gibi yapışıp, soyarken kirin ve ölü hücrelerin de maskeye yapışarak çıkması diyebilirim.

Maskenin beş gün aralıklarla kullanılması söylense de ben tavsiye etmem, cildi yorup hırpalayabilir. 10 gün aralıklarla kullanılması bence daha ideal. Tabi bu arada cilt bakımınıza devam ediyorsunuz. Benim akne gibi problemlerim olmadığı için sadece ihtiyaç duyduğumda kullandım ama şimdi bu yazıyı yazarken keşke düzenli kullansaydım dedim. Neyse bundan sonra ben de 10 gün aralıklarla 2 ay kullanıp tekrar görüşlerimi paylaşırım ama şimdiden söyleyebilirim ki kesinlikle boş bir ürün değil ve benim şimdiye kadar kullandığım en iyi maske. Özellikle fiyatına göre gayet iyi. Fiyatı aktarlarda 30-35TL arasında . Eğer kullanırsanız olumlu veya olumsuz yorumlarınızı benimle paylaşırsanız sevinirim ;) Güzellik yağmurlarında ıslanın, hoşçakalın!



4 yorum:

  1. canım yıldız atiksoy un doktoru Neslihan Dolar bizimde doktorumuz idi. bu haberlerin yalan olduğunu beraber cildini düzelttiklerini söylemiş idi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tahmin ettim zaten sırf pembe maske ile kullanımı ile o cilt düzelmezdi , o kadar etkili bir ürün değil profosyonel bir yardım aldığı kesindi ,yinede fena değil maske ;)

      Sil
  2. Yüzdeki ayva tüyleri alıp çoğaltır tahminimce :(

    YanıtlaSil