15 Nisan 2015 Çarşamba

Neutrogena Visibly Clear Peeling Serisi

Herkese merhaba :) Keşke bloğuma daha fazla zaman ayırabilsem :(  Elimde çok fazla yazısını yazmam gereken ürün var ama araya zaman girince işte insan böyle uzaklaşıveriyor.. Neyse efendim bugün yine sizlere ismi çok fazla anılan bir kaç üründen bahsedeceğim. Neutrogena markasını duymayan yoktur, neredeyse market, bakkal, eczane, küçük büyük her işletmede bu markanın ürünlerini görebilirsiniz. Bunun nedeni fiyatının bayağı uygun olması ve bu fiyat ortalamasında alınacak en iyi ürün olmasındandır. Ben de yıllarca birçok ürününü kullandım bu markanın, ilk olarak size 3 tane peeling inden bahsedeceğim.                                                            

Yazımı yazarken sizlere daha çok ürünlerin ismiyle değil ambalajlarının rengiyle bahsedeceğim, hem size hem bana daha   kolaylık sağlar ;)                                                                                                                                  

İlk olarak yeşil ambalajlı olan Neutrogena Visibly Clear Pore Shine Peeling Jel’inden bahsedeyim. Bu ürünün vaat ettikleri kısaca; gözeneklerin görünümünü azaltmak, cildi derinlemesine temizlemek ve fazla yağı almak yani sebum fazlasını ciltten arındırmak. Gelelim bendeki yorumlarıma. Öncelikle gözeneklere bir etkisi yok. Gözeneklere etki edebilen bir ürünle henüz zaten karşılaşmadım, bu ürünü satın alırken tek beklentim cildimdeki pürüzlerden arınmak ve temizlenmesi idi. Ve evet ben aldığıma pişman olmadım, beklentilerimi karşıladı. Cildi de güzelce temizliyor ama yine de haftada bir kez maske yapılmazsa ve düzenli kullanılmazsa bu ürün temizleme işlevinde yetersiz kalır. Bu ürün en çok yüzdeki minik pürüzlere etki ediyor hani deriz ya yüzümde pütür pütür bir şeyler var özellikle de fondöten kullandığımızda bu olumsuzluk daha bir günyüzüne çıkar, işte kullandıktan sonra yüzünüz gerçekten pürüzsüz ve yumuşacık oluyor ama çok fazla bir derinlemesine temizlikten bahsedemeyiz. Ürünün üstündeki  yazıda misket limon ve turunçgil gibi koktuğundan bahsetmiş, bana göre kesinlikle limon kokusu yok, ben limon kokusunu çok severim, parfüm alırken bile limon kokmasını isterim o yüzden limon kokusu olsa bunu bilirim yani ama maalesef açtığımda beni bekleyen limon yerine çok çok hafif bir sabun kokusu diyebilirim. 



Ürün kremsi bir yapıda, mikro tanecikler dese de hiç de mikro değil o tanecikler hele de greyfurtlu olan pembe ambalajlı ve turuncu ambalajlı peelingi düşünürsek bayağı bir büyük tanecikler. Benim cildim oldukça hassas olmasına rağmen bana bir zararı olmadı zaten çok ufak olunca tanecikler ben çok etki etmediğini düşünüyorum. Bu arada ben her akşam kullandım tekrar rahatlıkla söyleyebilirim ki olumsuz bir etkisi olmadı. Gayet güzel bir şekilde temizleme işleminizi tamamlamış oluyorsunuz, ölü hücrelerden yağdan arınmış bebek gibi bir cilt sağlıyor, yine de tavsiyem kuru yanak bölgelerinden ziyade yağlı alın ve burun kısımlarına yoğunlaşmanız. Temizledikten sonra korktuğum gibi yüzüm gerilmedi de. Bu da hoşuma giden bir diğer özellik. Tabii ki yine de uygulama sonrası nemlendirici şart. Ben Migros indiriminden 5 TL’ye almıştım normalde 12 TL. Bu fiyata alınabilecek bence en iyi ürün. 




Şimdi diyeceksiniz ki yeşil olandan bu kadar bahsettiyse diğerleri de bir bu kadar tutar :) Hayır çünkü en sevdiğim ve anlatmaya en değer bulduğum bu olduğu için bu kadar detaya girdim ;)

Bu yeşil serinin bir de yıkama jeli var ikisini birlikte almıştım. Kesinlikle almayın! Zaten yıkama jellerini ben gereksiz buluyorum yeterince temizlemiyorlar hele bu, elime alıp yüzüme götürene kadar zaten yarısı lavaboya düşüyor o kadar jöle gibi bir yapısı var ki yüzde dağıtmak mümkün değil dağıtınca da durulamak mümkün değil hiç bir faydasını da görmedim, zar zor yarıya geldim bu dakikadan sonra da el yıkama jeli olarak kullanmaya devam edeceğim.





Turuncu ambalajlı olan peeling ise sözde siyah noktalar için geliştirilmiş bir temizleyici. Şunu da söyleyeyim ki bir çok çeşidini çıkarsalar da hemen hemen hepsi aynı şey için kullanılıyor, bunlar bir nevi para tuzağı. E bende hem siyah nokta hem parlama hem yağlanma vs vs var hepsini de  alayım mı diyoruz değil mi! Yok kızlar, yorumlara bakın en çok hangisi faydalıysa ya da size en çok hangisi hitap ediyorsa onu alın, mesela ben hepsini de zamanla denedim ve şuan yeşil olanda karar kıldım. Konu dağıldı, turuncu ambalajlı olanın yeşil olandan farkı çok daha küçük tanecikli bir peeling olması ve biraz daha yağlı kremsi bir yapıda olması. Ben kullandım ve beni çok tatmin etmedi. Ayrıca yüzümü yıkadıktan sonra hafif yağlı kalması hoşuma gitmiyor. Yeterince temizlemiyor, çok büyük bir fark olmasa da yeşil olan çok daha kuvvetli bir temizleyici.



Gelelim son olarak pembe ambalajlı olan greyfurtlu peelinge. Bu ürünü ilk reklamlarda gördüğümde acayip ilgimi çekmişti nedense. Yorumlara baktığımda da genelde olumlu yorumlar vardı. İçindeki granüller tuz tanesi kadar o yüzden bu ürüne peeling ten ziyade yüz yıkama jeli demek bence daha doğru. Bu da bence greyfurt kokmuyordu yani hepsi de bence aynı kokuya sahip :) Ayrıca greyfurtlu peeling oldukça sıvı akışkan dediğim gibi peelingten ziyade jel gibi. Jelinide aldım yeşil ambalajlının jeli gibi o da oldukça etkisiz. Ya bu ürünü beğenende var beğenmeyen de, bence normal bir temizleyici işte çok hassas ciltlere uygun günlük bir temizleyici.

Üçünün de fiyatları aynı, benim yorumlarım da böyle kızlar ; siz hangilerini denediniz hangilerini beğendiniz merak ediyorum ;) Güzellik yağmurlarında ıslanın. Hoşçakalın!






5 yorum:

  1. Merhaba... :) Sitene katıldım ve takipçin oldum. Yazın resimlerin çok hoşuma gitti. Tek başına bir ürün incelemektense, karşılaştırmalı iki ürün incelemesi çok daha etkili olmuş gerçekten. Kahve yanı'na beklerim...Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabaaa 😘 bende senin siteni takibe aldim ;) haklisin karsilastrmali urun incelemesi daha iyi oluyor cunku alirken ya da almayi dusunurken bu mu bu mu diyerek insanlarin kafasi karisiyor bu sekilde daha faydali oluyor ;)

      Sil
  2. Ben yeşil peelingten gerçekten çok memnunum, benm cildim gözenekli ve şimdiye kadar o kadar pahalı ürün kullanmaya gerek yokmuş

    YanıtlaSil
  3. jeli sevmemene üzüldüm:( ben ilk olarak jelde turuncu olanından almıştım 1 alana 1 bedava vardı. ilk olarak bir temizleme suyuyla yüzümü temizledim. sonra yüzümü ıslatıp jelle köpürttüm. ne kadar temizlediğine bakmak için bir pamukla yüzümün bir kısmını sildim. ve ben şok oldum. o kadar fazla fondöten kalıntısı vardı ki... bu turuncuyu yine aynı renkteki peeling ile kullanıyordum. daha sonra bir gün satış görevlisi bana sivilceli cildim olduğundan pembe olanından önerdi nedeni tanecikleri küçük olmasındanmış. pembesisin jel ile peelingini kullanıyorum mennunum ama peelingi biraz ara vereceğim çünkü bazen küçük sivilceler çıkabiliyor. bildirimlerimi geri yazarım:)

    YanıtlaSil
  4. jeli sevmemene üzüldüm:( ben ilk olarak jelde turuncu olanından almıştım 1 alana 1 bedava vardı. ilk olarak bir temizleme suyuyla yüzümü temizledim. sonra yüzümü ıslatıp jelle köpürttüm. ne kadar temizlediğine bakmak için bir pamukla yüzümün bir kısmını sildim. ve ben şok oldum. o kadar fazla fondöten kalıntısı vardı ki... bu turuncuyu yine aynı renkteki peeling ile kullanıyordum. daha sonra bir gün satış görevlisi bana sivilceli cildim olduğundan pembe olanından önerdi nedeni tanecikleri küçük olmasındanmış. pembesisin jel ile peelingini kullanıyorum mennunum ama peelingi biraz ara vereceğim çünkü bazen küçük sivilceler çıkabiliyor. bildirimlerimi geri yazarım:)

    YanıtlaSil